Uutiset

Tervetuloa opintojaksolle!

Tervetuloa opintojaksolle!

by Emilia Laukkanen -
Number of replies: 0

Hei,

Tervetuloa opintojaksolle! Tällä opintojaksolla on yhteensä 6 tehtävää, joista viimeinen on opintojaksopalaute. Kurssin hyväksytty suorittaminen edellyttää kaikkien kuuden osion suorittamista, eli myös opintojaksopalaute tulee jättää ennen kuin opintojakso on hyväksytysti suoritettu. Palautteen jättäminen on kuitenkin mahdollista vasta kesäkuussa.

Huomioittehan, että opintojakson aikataulu on melko tiivis, joten tehtävien tekeminen kannattaa aloittaa melko pian. Erityisesti kirjallisen työn suunnittelu on hyvä aloittaa hyvissä ajoin, koska se on muita tehtäviä laajempi ja opintojakson arvosana muodostuu sen perusteella. Aiempien palautteiden perusteella opintojakson kestoa on nyt kuitenkin hiukan pidennetty. 

Opintojakson kysymyksiä -palstalla on jo joitakin kysymyksiä tammikuulta, mutta minulle ei niistä vielä alkuvuodesta tullut edes ilmoituksia. Toivottavasti olette jo saaneet vastaukset kysymyksiinne! Mikäli odotatte vastauksia edelleen, laitattehan minulle sähköpostia asiasta (emila@student.uef.fi).

Olen päivittänyt opintojakson aikataulut oppimistehtävien yhteyteen, tässä ne kuitenkin vielä erikseen:

Oppimistehtävä 1: Esittäytyminen ja orientaatio, palautus viimeistään 19.4.

Oppimistehtävä 2: Tasa-arvo, yhdenvertaisuus ja osallisuus terveydenhuollossa ja terveyden edistämisessä, palautus viimeistään 30.4.

Oppimistehtävä 3: Terveys ihmisoikeutena, tehtävän palautus viimeistään 10.5., kommentointi 17.5. mennessä.

Oppimistehtävä 4: Eettiset kysymykset terveydenhuollossa, tehtävän palautus viimeistään 29.5., kommentointi 5.6. mennessä.

Oppimistehtävä 5: Kirjallinen työ, palautus viimeistään 14.6.

Oppimistehtävä 6: Oman oppimisen arviointi ja opintojaksopalaute, palautus viimeistään 14.6.